KAIŠIADORIŲ RAJONO SAVIVALDYBĖ

Asmenys Savivaldybės administracijoje priimami:

Pirmadienį – ketvirtadienį nuo 8.00 iki 12.00 val. ir nuo 12.45 iki 17.00 val.

Penktadienį nuo 8.00 iki 12.00 val. ir nuo 12.45 iki 15.45 val.,

Ne darbo laiku - trečiadienį iki 19.00 val. 119 kab., tel. (8 346) 204 54

Įstaigos, įmonės
  Biudžetinės įstaigos
  Švietimo įstaigos
  Kultūros įstaigos
  Neformaliojo ugdymo įstaigos
  Viešosios įstaigos
  Sveikata, medicina
  Įmonės
  Telefonai
 

Svarbi informacija

Asmenų apklausos anketa apie asmenų aptarnavimo kokybę Savivaldybės administracijoje

Prašymo forma kreipiantis į Savivaldybės merą

Prašymo forma kreipiantis į Administracijos direktorių

Vaikų priėmimas į ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo grupes

 

 

------------------------------------------------
KAIŠIADORIŲ RAJONO SAVIVALDYBĖS
CIVILINĖS SAUGOS SISTEMOS
2015 METŲ VEIKLOS
PLANAS

ĮSAKYMAS
DĖL CIVILINĖS SAUGOS VEIKLOS ORGANIZAVIMO, PRIEMONIŲ PLANAVIMO IR
INFORMACIJOS TEIKIMO 2015 METAIS

------------------------------------------------
  

           
              

          

                
   

.
 
 
 
    


       

  

     

Spausdinti
eng
Versija
neįgaliesiems
GyventojamsVerslininkamsTuristams
Naujienos
Kaišiadorių r. Paparčių mokykla-daugiafunkcis centras dirba kitaip...

   Šiandien visuomenė ir mokykla keičiasi, ieškome naujų kelių į kiekvieno mokinio sėkmę. Įgyvendinamos vis spartėjančios švietimo reformos pagrindinis tikslas – savarankiška, atsakinga, jau mokykloje save kūrybiškai atskleidžianti asmenybė.


   Mūsų mokytojui būtina tobulėti, mokytis ir prisitaikyti dirbti naujomis sąlygomis. Svarbiausia mokytojo paskirtis – atskleisti žmogaus prigimtyje glūdintį kūrybinį nusiteikimą, padėti kiekvienam mokiniui pažinti save, stebėti, apmąstyti ir valdyti savo mokymąsi, suprasti savo silpnąsias ir stipriąsias puses, kelti mokymosi tikslus, laiku nustatyti iškylančius ugdymosi sunkumus ir numatyti būdus jiems šalinti.

   Paparčių mokykla-daugiafunkcis centras jau ne vienerius metus žingsnelis po žingsnelio keičiasi, telkdamasi į mokinį, jo savijautą, asmeninę pažangą bei pasiekimus. Mokiniams kuriamos ugdomajai veiklai ir poilsiui pritaikytos erdvės, vykdomi įvairūs kryptingi projektai, integruotos ir netradicines veiklos, kuriomis siekiama telkti mokinius, jų šeimas į vieningą mokyklos bendruomenę, siekiame kurti stiprius bendradarbiavimu ir atsakomybe paremtus tarpusavio santykius, sudarome galimybes formuotis teigiamam elgesiui. Nuo šių 2017–2018 mokslo metų pradžios mokykloje pakeista pagrindinė ugdymo proceso organizavimo forma – pamoka į integruotą veiklą blokais, neskirstant laiko 35–45 min, nėra skambučio. Veiklos blokų trukmė, priklausomai nuo veiklos turinio bei veiklos formų, gali tęstis nuo 45 iki 90 min. su 10 min. pertrauka proceso metu pagal kiekvieno mokinio individualius poreikius. Darbo ir poilsio periodų kaitą pamokoje lemia vaikų aktyvumas, susidomėjimo ar susikaupimo fazės, veiklų pobūdis, intensyvumas, edukacinė vieta ir pan.Organizuojant ugdymo procesą dalykinėmis, tarpdalykinėmis (integruotos veiklos), projektinio mokymo veiklomis, derinant Bendrųjų programų ugdymo dalykų ir neformaliojo švietimo programų turinį, ugdymo procesas skirstomas į įvairios nepertraukiamos trukmės ugdymo periodus.

   Pasikeitė ir mokytojo vaidmuo pamokoje. Anksčiau jis buvo pagrindinis žinių teikėjas, dabar – moksleivių ugdymosi proceso partneris, padėjėjas, jo misija – padėti moksleiviui suvokti save ir savo aplinką, išgauti iš viso informacijos srauto tinkamą pagal gebėjimus informaciją ir paversti ją vertingomis žiniomis. Labai vertingas yra projektinis ugdymas – tai viena iš galimybių mokymą pakeisti mokymusi. Projekto metodas skatina mokinius sieti mokymąsi su tikrove, ieškant sąsajų tarp daiktų ir reiškinių, pratinantis dirbti su kitais, sprendžiant visiems aktualias problemas, padeda vaikams prisiimti daugiau atsakomybės už savo mokymąsi.

   2018-01-31 mokykloje vyko pirmasis viešas mokinių projektinių darbų pristatymas. Buvo ir nerimo, ir baimių, nes mokiniams gana sunku viešai kalbėti. Patys mokiniai teigia, kad jiems buvo įdomu ir naudinga, nes jie praplėtė savo žinias, išmoko parengti savo pristatymus pagal reikalavimus, taikė arba mokėsi taikyti savo IKT gebėjimus, dalintis patirtimi, bendradarbiauti, argumentuotai vertinti save ir kitus, viešai kalbėti.

   Mokinių susidomėjimas projektiniu mokymusi padeda suvokti, kad žinios yra pirmutinis ir svarbiausias dalykas, kurį mes patys sukonstruojame iš informacijos dalelių, ankstesnių žinių, įsitikinimų ir savosios patirties.

 

Paparčių mokyklos-daugiafunkcio centro pavaduotoja ugdymui
Norūna Grybienė




 

Atgal Spausdinimo versija Archyvas

 
Registruotiems
Prisijungti per VAIISIS

Renginių
kalendorius

P A T K Pn Š S
   01020304
05060708091011
12131415161718
19202122232425
262728    
Vasaris
    2018     
Naujienų prenumerata

Įveskite savo el. pašto adresą ir gaukite
Mūsų naujienas pirmieji


 
RSS naujienos



 Surask mus "Facebook"


Priemonių planas
















  

 






























  

   




  










      
         

   

      

   







Lygių galimybių
kontrolieriaus tarnyba

        

Biudžetinė įstaiga. Katedros g. 4, LT- 56121 Kaišiadorys. Tel. (8 346) 20 480; (8 346) 20 441. Faksas (8 346) 51 244 meras@kaisiadorys.lt. dokumentai@kaisiadorys.lt. Juridinių asmenų registras, Kaišiadorių rajono savivaldybės administracijos kodas 188773916. Privatumo politika. Visos teisės saugomos.
© Kaišiadorių rajono savivaldybė.
 
Norėdami Jums pasiūlyti paslaugas mūsų interneto svetainėje, prašome leisti įrašyti Jūsų kompiuteryje (įrenginyje) tam tikrą informaciją – slapukus (angl. „cookies“).